NOSTALGIA MID SEM

cuti sem yang singkat tapi banyak yang aku buat. dah lama tak pulang ke kampung. kampung halaman tempat jumpa sedara mara, atok dan mak cik-mak cik serta sepupu sepapat yang gila.dan ni lah fist time aku pulang tanpa mak and keluarga yang lain. dah mak tak ada aku ngarok jek la. kalau tak aku ni malu-malu sikit. memandangkan aku sebatang kara kat sana, aku kena baik ngan semua orang. aku balik pon sebab sepupu aku tunang. sambil tu ada majlis kenduri aqiqah anak sedara.. 3 ekor kambing tumbang wo! masyuk jek aku makan. sekaligus aku jadi photographer yg ala-ala popular masa tu.


ada gaya kan? he..
jap aku pilih gambr yang cantik..hehe...















merempit jek pergi sana.sebab dekat.tak sampai 5 minit dah sampai. macam-macam aku jumpa. banjir, kering, lembu gunung, jentolak dan rumah cantik. untuk pengetahuan semua, aku hidup dah  hampir 20 tahun. tapi tempat ni aku baru first time pergi. selama ni tak pernah lepas pon tempat ni. tu yang bergaya sakan sahaja. cantik. jadi untuk tatapan seterusnya aku nak tunjuk apa tujuan balik kampung sebenarnya. jap eah.


 ini gambar aku bersama ganerasi berikutnya selapas aku.. ganerasi ke 3 atok la.. aku ganerasi ke 2.. ada tahap beb! belom masuk semua ni.







ha, tu lah gambar-gambar sepupu aku masa tunang. cantik kan? budak baru belajar.ada banyak lagi. tapi tak larat nak uplod semua.. 500 ++ kot semua sekali. so, ini shaja yang termampu. dan sebenarnya ni la tujuan SEBENAR-BENAR aku pulang. melawat dinda sebenarnya. rindu beb. memang lama tak jumpa. tara. MY BELOVED ATOK!!

 
aku janji ngan atok, kalau cuti lagi aku akan datang jumpa dia. tapi tak tahu lah bila...
sekian laporan.

Comments

  1. bila nk bawak kitorg g umah kau?
    hahahha

    ReplyDelete
  2. masa aq ngah cuti aq terpikir. seb bek program p johor x jadi. sane ujan la wey. banjir plak..haha...

    ReplyDelete
  3. cantik gamba kau tangkap
    d3000 katanya ;]]

    ReplyDelete
  4. :) thax mrs diah...
    jom photogenit..hahaha

    ReplyDelete
  5. ha3 berkenan dak kai baju merah ha3... uyun gilak... n mcm tipu je 3 ekor... ha3 dua ekor je r .. :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

sudah berakhir episod si betong.

Hierarki Mentaliti Kelas Bawahan

Quizizz dalam PdPc