shh (2)

mesra kan?
mana ar sekarangg??
salah siapa??
salah kita!!
thankz semua...

Comments

  1. bile tgk gmbar ni dgn keadaan skrg..
    no coment..
    hurmm...

    ReplyDelete
  2. tali yang di jalin kini tergantung....
    ayuhlah kita betulkannya kembali, sahabat....

    ReplyDelete
  3. ili:haha...xmintak comment.pandangan?hua
    ery:bergantung?

    ReplyDelete
  4. yea... tergantung...
    mari kita betulkan simpulan, gantungan, dan kerapuhan pada
    tali itu dengan nilai rendah diri...
    biar aku mulakan pemulihan tali itu...

    ReplyDelete
  5. utk kita betulkan simpulan tue haruslah dilakukan berdua...
    sorang pegangkan tali dan yg sorang lg bukakan simpulan supaya tali dpt diluruskan dan kedua-duanya berpuas ati dan x salahkan sesiapa kerana telah menyimpulkan tali tue...

    ReplyDelete
  6. Korg2..aq ni langsug xsimpn dndam.stu jek.korg mintak aq bg..

    ReplyDelete
  7. baiklah... andai tiada dendam kesumat di hati...
    ayuh kita kembalikan sinar pelangi dalam persahabatan kita...
    andai terserempak, katakanlah salam atau tegurlah aku seperti biasa...

    ReplyDelete
  8. haha...
    insyaALLAH jika hati masih basah untuk memperkata sahabat.
    memang sikapku begini
    jika aku dahulunya sayang pada seseorang aku akan berdiam sehinggalah aku benar2 pulih dripada luka.
    kesediaan ku belum benar sembuh kerana kalian aku sanjung seperti abng2 aku...

    ReplyDelete
  9. simpan je gambar tu. Buat gambar baru. Things change

    ReplyDelete
  10. aimi cakap pe ni??
    cume tunjuk emosi sikit...
    huhu
    feel kene ader!

    ReplyDelete
  11. ohh... kalau begitu...
    ambillah masa untuk kembali senyum...
    aku amat terharu kerna dikau anggap kami abang2 dikau...
    bagi pihak mereka... aku mohon kemaafan...

    ReplyDelete
  12. ery: xperlu ko nk jd penympai...
    aq memg sallah...
    dalam segale hal..
    so, xperlu lah ko jdi jdi penghubung mereke...
    biarkn mereke..
    bg aq, aq xkn kesah lw hilng sorg kwan dr hilng sahbt...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

sudah berakhir episod si betong.

Hierarki Mentaliti Kelas Bawahan

Quizizz dalam PdPc