mak sayang anak.

pagi-pagi bangun. biasalah. awal pagi Maulidur Rasul. kene ada semangat nak buat amal. celik mata jek, tengok handphone dah mapus sebab bateri kong. so, tak tahu jam pukul berapa masa tu. huh, jawabnya tidor semula la. bila bangun dah rasa panas. sebabnya?? eee...takutnya. aku capai telefon untuk disatukan dengan charger telefon tu. kluk, telefon menyala. tengok ada mama miss call. apakah gerangannya? jeng3... aku balas miss call mama balik. haha, jimat kos. mama call. aku angkat and sebelum tu cover dulu suara supaya tak nampak sangat baru bangun. mahu dibebelnya nanti.

mama: buat apa? kenapa x angkat?
aku: dalam tandas tadi.
mama: cuti kah?
aku: aah. kan satu malaysia cuti hari ni.
mama: jangan berjalan jek. mama bgi motor biar kau senang. bukan merempit.
aku: tak ada masa lah mama. sekarang busy ngan teater. balik buat assignment. terus tidor.
mama: bagus. cam ni lah anak mama.

aku: kawan-kawan, jom pi seksyen dua. eah,esok kita nak pergi mana? ala bosan la dok rumah jek. ngeee..malasnya buat assignment!

ello, ni bukan amal pagi Maulidur Rasul k! ingatlah syurga terletak di bawah telapak kaki ibu.

Comments

Popular posts from this blog

sudah berakhir episod si betong.

Hierarki Mentaliti Kelas Bawahan

Quizizz dalam PdPc