CORETAN SEMESTER !@#$%^&*^$@

assalamualaikum.alhamdulillah.sudah tamat untuk tempoh semester kali ini.lega rasanya. agak tough la sem ni.sedikit sukar bag aku.baik dari akademik mahupun kehidupan.aku tak mahu cerita panjang.cuba untuk list-kan apa yang aku dah lalui...

- pertama kali menjadi abang PM (pembantu mahasiswa). pengalaman yang best.kerja kuat tapi ada baloinya sebab jadi glamor sekejap.
- aku dapat merasakan gaya pemakaian aku berubah pada awal sem.lebih smart la sikit.semangat tu awal-awal sem jek.
- Banyak kerja persatuan yang kena buat. Tapi entah kenapa sem ni aku malas nak buat sangat. So, jadi backup jek.sorry to all of you. (bubur tautan ukhuwah,Malam Lagu, Kopi & Puisi, Hari Anugerah etc.)
- kehidupan yang boros. Asek keluar jek. Tengok wayang, karoke. dan aku tak tahu sejak bila aku kuat shoping!Huh...
-Berpindah rumah. Terpaksa tinggalkan rumah lama sebab memikirkan kerja kononnya. Sorry kawan. Rumah atas air kecik la. Selfish kan aku? Yes I am.
- Konflik persahabatan melanda. Malas nak komen panjang. New life for the next sem.
-terjebak dengan satu teater greek. Oediupus arahan Fasyali Fadzly. ini merupakan pengalaman paling best pernah aku dapat. Thanks.
-walaupun aku belajar agama or CTU, tapi kena perform teater.Thanks to Ez,Ery dan Shah sebab jadi teammate.Kita dah buat yang the best. Congrate.
- Kegawatan ekonomi. Argh. Ni lah nasib orang yang boros. Aku tak tahu apa yang terjadi dengan aku sem ni. Pernah makan maggi selama seminggu berturut-turut sebab malu nak mintak duit dengan parents.
- Pergi rumah anak-anak yatim. Jumpa Uzer. Dia comel dan dia adik aku.
-Pergi rumah spastik. Simpati. Mereka unik.
- Raya Aidilfitri. Suam-suam kuku jek tahun ni. Tapi aku ada member baru. (EX5 JFY 8761)
- Hilang arah, hilang kasih, dan cinta.
- Ahha. sem ni adalah waktu untuk mengumpul x(musuh diri sendiri). ramai sangat. Mulut pon makin lancang.
- Menyampah nak join persatuan dah. Ada anasir. So, leave it next sem.
- Sebelum exam kami lepas tension. Ceh cam belajar banyak jek. Kami (Aq, shah,ili, yana,diah, amanda,aimi dan aishah) pi panjat bukit botak or bukit tete*. kami panjat sambil photoshoot.
- Abes exam terus aku, shah,aimi, diah, amanda,aishah,ezz n gf, ery n atin & hafiz pi karoke n main bowling. best.dan kepada MUHAMAD FARHAN BIN RAMLI yang telah berjaya meraih kemenagan besar pada game bowling. jangan lupa plan kita next sem. setiap minggu kena berlatih bowling. ajar aku yang last ni.
- Kena pi kursus kat perlis. Bakal pemimpin katanya.
-Bakal menguruskan finishing school n MPG. Tu lah sebab tak boleh balik johor cuti sem ni.

*walau susah manapun aku sem ni. aku gembira sebab aku masih aku. Sem hadapan aku nak tengok macam mana. Doakan aku tak ada repeat mana-mana subjek. aku takut.kita jumpa sem hadpaan okay.

Comments

  1. xyah la tulis pasal boling n karoke tu! jeles tau tak! grr!!

    ReplyDelete
  2. ejam: amin. kau juga. ceh, ayat.next sem satu rumah lagi.xpyah nak rindu2 aq dah.hahaha
    ili :hahhaa....ajak x nk pi.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. next sem kena g karaoke gak.
    nak praktis untuk nyanyi dalam kelas mencipta lagu nanti.
    huh, apa cam banyak lak plan next sem : nak jog, nak bowling, nak karaoke, nak g johor bagai.

    tgh2 cerita psl ctu ttbe kau tulis psl paan menang bowling. mmg tak puas hati smpai hari ni ke. dah dah lah tu AG ((:

    -blog dalam blog oleh Aimi.

    ReplyDelete
  7. aimi : salah post..kuang2...sebab aq lupe letak nama paan.dy tagih wo.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

sudah berakhir episod si betong.

Hierarki Mentaliti Kelas Bawahan

Quizizz dalam PdPc