zoo batu

sesat lagi...itulah yang boleh aku katakan untuk kekecewaan ini.baru aku tahu betapa kecilnya diri aku bile keseorangan.sapa kata kita boleh hidup sorang-sorang kat dunia ni? aku tak percaya dah!
kenapa zoo batu? yek le. aku an orang kampong. masuk bandar. kene drive sendiri. gila ka? kiri kanan bangunan. selama ni kelapa sawit je nampak.haha..hari ni? huh... tergugat status sebagai mat rempit / samseng jalanan berjaya!

tegok le.cam ne aq nak redah??cakap!

22 mei 2010.10 pagi.KL
aku seorang diri lepas jadi mat rempit berjaya di tengah badaraya.jalan TAR menjadi saksi. aku  hilang arah. hilang semua. orang sekeliling memandang aku buat macam xnampak! aku pun biarkan je lah. dorg bukan kenal aku ni sapa? dan datang dari mana.huh lepas semua selesai, ingat nak balik je. huh.tak berjaya. aku sesat lagi! dah lah hujan. simpang mana nak masuk ni? berapa banyak trafic light la.?! redah jek la..
alamak, lain je jalan ni? ujan makin lebat. kuyup aku dibuatnya.entah dah ke mana-mana.putus harapan dah. berapa banyak kali aku berhenti kat sten bas. nak elak hujan punye pasal. patah balik la ke jalan TAR..
perut lapar. cari kedai makan pun setengah jam. sedapnya aku tengok udang...huh.makan sedap nih.dengan senang ati aku makan. mak ai besar gila udang dia. datang macha tu, antar surat. surat harga! RM14.40. aku makan pe sampai mahal cam nih? mata terus cari papan harga. huh...
ayam seketul RM5, udang ikut saiz RM5-7..memang padan la aku kene cekik time tuh!
dah lah sesat, duit habis. yang aku dapat boxer 1...and sekarang hobi aku adalah mengumpul boxer!!
tunggu lah kat bawah office akak aku sampai dia balik. (10 pagi sampai 2 petang, nasib baik dia keje kejap jek)
yaya....
sampai bila aku nak keanak anakkan...cari jalan pon tak pandai!camana nak kawen?akak aku bebel!

Comments

  1. ag..ingt makanan kat kl mcm kat johor ke?murah?hehehe

    suke kumpul boxer ye?nnt bday ko, mintaklah dak2 kelas ct112 sorang satu adiahkan boxer..sure xyah kumpul lagi dah..ehehhe..

    ReplyDelete
  2. dah bebel-bebel semua ttbe ending kau "macammana nak kahwin" ... HAHA.

    ReplyDelete
  3. aimi: sebab law aq dah kawin cne nak bawak bini jalan!!!
    ili: hehe...aq dilema mase 2 dh le sesat...kene tikam ngan mamak lak..
    bab boxer aq setuju!haha..yg cntek jek aw...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

sudah berakhir episod si betong.

Hierarki Mentaliti Kelas Bawahan

Quizizz dalam PdPc