warkah untuk kamu

kepada yang berkenaan.
sayangku.
hari ini aku merasakan sesuatu yang aman setelah meluahkan segalanya padamu.
mengimbau peristiwa semalam.aku tahu kau sakit.aku tahu kau perit. tapi percaya lah sayang, aku perlu lakukannya. aku tak boleh lagi teruskan lakonan ini. aku terpaksa terus terang dengan kamu sayang. aku tahu kamu sayang, aku tahu kamu cinta. namun itu bukan milik kita. percayalah, kau akan bertemu dengan insan yang lebih molek daripada ku. aku bukan seperti dahulu. bukan seperti zaman kita bermesra lagi. segala tindak tandukku akan menjengkelkan mu. itu lah aku. aku berazam untuk melafazkannya semalam adalah untuk melenyapkan segala dosa dustaku untukmu sayang. cukuplah untuk semua ini. dunia kita berbeza. aku di sini dan kamu di sana. sungguh lain. aku memohon maaf atas kisah selama ini. aku akui kamu memang wanita yang baik. wanita yang cukup perfact untuk dijadikan isteri. namun, aku belum cukup untuk semua itu. aku percaya, kamu boleh dapat yang lebih berkali ganda baik daripada aku. percayalah.
terima kasih sayang atas selama ini. kamu cukup membahagiakan aku. kamu cukup memahami. cukup mengerti akan sikap aku. cukup sabar dengan telatahku. namun, semuanya bukan milik kita. simpanlah semua kenangan kita ya sayang. sebab aku bukannya mahukan privacy. aku mahu jadi seperti insan lain. mungkin kalau ada jodoh, kita bertemu sebagai seorang teman biasa. ingatlah, tali persaudaraan kita masih ada.
jangan pernah menyesal kerana mengenali aku. terima kasih atas semua dorongan dan ilmu yang pernah dikongsi. kau wanita yang aku sanjung. kemuliaanmu membuatkan aku luluh dalam dilema diri sendiri. atas dasar itu, aku menarik diri. dalam diri aku ni, tidak tersemat lagi kasih dan cinta padamu sebagai seorang gadis istimewa. aku belum memikirkannya untuk semua itu.
semoga kau berbahagia sayang.doa ku sampaikan...sejahtera lah kau di sana wahai TEMAN...
sweet kan masa sekolah dulu. 
kita pasangan paling x takut.tapi simpanlah kenangan tu

Comments

  1. wei ko da single ke?
    nape smpai begitu?
    xpe jodoh pertemuan di tgn tuhan

    ReplyDelete
  2. ili: suke plaknye..anybody single..ag single here...hehe
    paan: aq setuju...law ade jodoh, kite bersama ea..hehe

    ReplyDelete
  3. ko ni xmenjawab soalan la,ag!!
    siyes la..ko single ke skrg??
    huhuu..

    p/s:ak bzbody kn??hahah

    ReplyDelete
  4. oi azizi! haa hamidah niy!!!!!!!!!!!!!! bpk gile jiwang ko skg!!!

    ReplyDelete
  5. ili: x jwab ke? berdasarkan pembacaan?
    midah: yaya..budak penulisan le...haha.ni le hasilnye

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

sudah berakhir episod si betong.

Hierarki Mentaliti Kelas Bawahan

Quizizz dalam PdPc