kelahiranmu kutunggu..MOHD ADAM RIZQI!!!


salam semuanya...
nampak tak gambar di atas ni??rasa-rasa siapa yang empunya. let's to the point...
hari ni, ucu nak bercerita tentang satu yang sungguh mencuit hati ucu.
tanggal 7hb januari yang lepas,ucu telah dikhabarkan dengan satu berita yang sungguh mengusik jiwa dan perasaan ucu.waktu itu ucu dalam perjalanan pulang bersama salah seorang pensyarah ucu. jam ditangan 1909. ucu didatangi dengan mesej. deringan 'wonderpets' memecah sunyi dalam kereta tersebut.seluk tangan ke dalam saku mencapai telefon ucu.
"ALHAMDULILLAH" akhirnya selamat juga anak pertama untuk abang ucu:izan!!! mak ucu kata senang keluar.walaupun anak pertama senang keluar.ok lah tu.berkat doa bersama. congrates!!!
gembira tak terkira rasanya.kalaulah ucu ada saat itu.melonjak rasanya. rasa nak sangat ucu bertemu dengan ahli baru itu.
"MOHD ADAM RIZQI BIN MOHAMAD SHAHRIZAN" ha,sedap bukan?nama ini adalah dari buah fikiran ucu. perancangan di buat semasa ucu sedang membesarkan badan di waktu cuti semester yang lepas.
dan pada hari ini,ucu telah mendapat kiriman gambar daripada abang ucu.itupun selepas ucu mintak..ha,atas itulah gambar beliau.comel tak?seperti pak usu beliau.melonjak hati ucu ingin menatap wajahnya..menari sambil berlari.seakan sekarang juga ucu mahu ke stesen bas dan terus
"bang,tiket kota tinggi paling cepat bila?"
tapi ucu tidak mampu kerana esok pula ada meeting koko n dilewati dengan kelas isninnya.buat adam,semoga membesar dengan elok.pak usu doakan agar kamu menjadi anak yang soleh.jangan nakal-nakal dan jangan kuat nagis ok?penat nati mama dan papa yang baru saja tersenarai sebagai calon ibubapa cemerlang dunia.amin...adioz

Comments

  1. ag!!!gile comel doe anak buah ko!!!
    geram aku tgk..hahhaha
    nnt leh la join pak usu dia bersastera kn??hahhaha

    ReplyDelete
  2. huhu..
    joint r sgt...
    dy len aq len..
    aq nk jadikan dy rock kapk...
    hua...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

sudah berakhir episod si betong.

Hierarki Mentaliti Kelas Bawahan

Quizizz dalam PdPc