melihat kiri dan kanan.

aku sendiri,dalam ruang sempitku, BILIK

bukan bilikku.,kolej punya. AKU TAK PERNAH ADA BILIK,

biasanya terbongkang depan tv, terkangkang tanpa segan. SAPA NAK TENGOK?

tuala lusuh, tin kosong dan baju yang bakal dihuman ke dobi, PEMALASnya AKU!

angin malam ni kencang menolak pintu locker deras, bukan celaka, TU RAHMAT BENGONG!

baru tadi aku roll tetikus aku membaca blog para cendikiawan yang disangka bangang oleh berbiru Malaysia.

aku tertarik.

seperti kiri lebih mulia kini. BOSAN JUGA KANAN SAHAJA.

apa guna ada tangan kiri, kaki kiri!!! TAK ADIL...

kalau aku jadi kiri? KANAN PULAK TERASA..

apabila aku meihat depan, baju tersangkut dek hanger, DAH LAMA KAT SITU. MASUK LOCKER Pon MALAS!

biarkanlah. baju aku! bukan ko punya!

hidup...hidup...

baik mati ke hidup?

dah kalau hidup pOn macam separuh mati dah!

ish...dengusan aku!

Comments

Popular posts from this blog

sudah berakhir episod si betong.

Hierarki Mentaliti Kelas Bawahan

Quizizz dalam PdPc