otak kosong


hari ni barulah berjaya buka result. ingat setelah melalui kesukaran tersebut, akan melalui bebrapa award. bintang popular ke, pelakon terbaik ke. anugerah dekan? langsung tak aku fikirkan... (dekan manusia jugak)
result-nya so so jek la...cukup makan saja. law terlebih makan nanti gemuk pula. maklum la cuti sem nih. (tdor, makan dan baring depan tV) so, result cukup-cukup makan ok la..nanti kembang susah...
duduk rumah lama-lama ni beku juga otak. law dok dengan ahli politik ke dapat juga taw isu-isu yang aku tak berapa menyukainya. tapi boleh la. duduk dengan pengemis dapat juga aku tengok bagaimana gelagat orang-orang Malaysia ni. (bengis, bongkak, baik, terlalu baik, and so so baiknya) masing-masing ada tanggungjawab sendiri an. berat uw.
cerita tentang (pasal) tanggungjawab ni, aku macam nak gila bila pikir next sem. macam banyak kerja ja?! core business and side business sedang mengintai aku di satu sudut yang aku tak nampak. nak main sembunyi ibu la tu. tai jangan ajak time maghrib k. nanti kene sembunyi hantu tetek! takut. besar. boleh lemas kata orang. aku bukan robot. tapi aku kena ingat kenapa orang lain boleh. yeah jumpe satu konotatif : "manusia bukan robot tapi perlu fikir kenapa orang lain boleh lakukan" wa, boleh jadi pakar sakit puan nih (betul ke?) bak kata seorang 'bro' yang selalu jadi pakar sakit puan aku nih, dia kata law kat luar jangan selalu rendah diri dengan kebolehan orang lain. senang cerita jangan low profile tak bertempat la. nanti tak ke mana kita. betul tak bro? thank sud jadi pakar tersebut (^-^)
apa yang aku merepek kali ni? tak pe lah. at least,aku dah buat satu entry yang menggembirakan aku. sebab aku dah terlalu beku sekarang akibat sudah lama tidak men-type. type sikit-sikit ada la sebab wujudnya fB..hehe
* merepek pon ada point gak kot!
*suka aku la entry aku!
*adioz...

Comments

Popular posts from this blog

sudah berakhir episod si betong.

Hierarki Mentaliti Kelas Bawahan

Quizizz dalam PdPc