cerita hari ini

hari ini aku duduk di atas sofa empuk
emak letakkan betul-betul di hadapan pintu
aku termenung di atasnya
sambil menongkat dagu aku memandangkan muka ke arah pintu.
pintu sedang terbuka separuh
ia seakan memberi makna kepadaku.
dedaunan hijau yang ternampak di luar
aq rasakan seperti lambaian yang memanggilku untuk segera pulang ke kampus.
aku tak mahu
namun aku tak bisa membohong diriku sendiri.
yang mana satu pilihan?
biasalah aku ni tak matang lagi membuat keputusan.
rasa tertekan sekarang ini.
bila aku melihat ke kiri,
susunan piala dan kenangan di sekolah
manis bukan saat sekolah?
kenapa aku belum merasai di alam u?
aku cuba untuk kecapi
tapi entah kenapa aku tak boleh sepenuhnya
mungkin satu hari kot.
aku kan baru lagi lala ~~
tak apa, kali ini aku pulang kampus awal
bukan pulang sesaja menggedik di kampus.
aku ada tanggungjawab
mula-mula lambong perak (uitm seri iskandar)
kita dengar leteran selama 4 hari ow
then berjumpa dengan kerenah freshie! insyaALLAH
ok wish me luck k?
buat kerja separuh ikhlas separuh tidak ni bahaya jugak!
so, jumpa lain kali di lain entry k...
adioz...

*mood : kucar-kacir!

Comments

Popular posts from this blog

sudah berakhir episod si betong.

Hierarki Mentaliti Kelas Bawahan

Quizizz dalam PdPc