gumbira

sukanya hari ni.
jumpa kawan, jumpa sayang, jumpa my bro.
kami keluar keluar pinic katanya.
walaupun aku sedang dalam kepenatan ni, aku gagahkan juga jari jemari aku menari di atas papan kekunci ni.
mata dah separuh katup dah. demi kamu blog, aku sanggup (padahal, line kat kampong x ada, ni pon kat cc. kejap jek) hehe..
awal pagi ni bangun tak pernah awal cam ni. demi janji yang dah dimetrai oleh aku dan kengkawan. malangnya dapat kawan yang tak setia pada janji. huh nasib badan.
sampai saja di tepi laut " oh indahnya laiut. lama tak terjun laut nih! jom kita mandi!"
sorang pon tak bawak baju spare! huh makin panas dengan manusia sedemikian..tak apa aku mandi je sesorang. duli apa demi melepaskan gian! haha...tak boleh tahan wo tenok laut.
seindah mata memandang, sejernih kesucian hatiku ini. laut itu kian melambai sayu untuk menarik aku ke lembah kegembiraan apabila dapat aku meluluhkan seluruh tubuh ke dalam jasad laut yang luas itu. keenakan, kenikmatan hanya terkena pada siapa yang merasainya sahaja. aku la sebab aku yang mandi..
hehe....lain kali law ada kesempatan lepak kat tepi laut tuh, kalian jangan la bagi alasan tak bawak baju k. dah taw nak pergi laut, get ready la...tak berwawasan langsung...

*moralnya:
1) tepati janji akan membuatkan kalian tak dikata belakang
2) tak elok membazair sebab kami dah langsai segalanya
3) senyuman memang mahal...lagi mahal bila hargai keindahan alam

Comments

Popular posts from this blog

sudah berakhir episod si betong.

Hierarki Mentaliti Kelas Bawahan

Quizizz dalam PdPc