KITA BERBEZA

ha. sekarang dah jam 7.15 petang. dah nak gelap. macam tu lah gelapnya pikiran aku sekarang ni nak pikir pasal assignment yang berlambak. sekali lagi aku berjanji pada diri kalau aku jadi lecturer, aku tak akan seksa student aku. lepas kelas (kelas ni bosan tapi hari ni aku tak bosan sebab 3 jam aku penuhi dengan banyak hal. antarnya aku tidor, memekak, kenakan kawan yang CUKUP SPORTING, nyanyi dan tengok kawan-kawan a buat lawak dengan slide diorang). ok, lepas jek kelas, kami dok lepak. almaklum lah sekarang makin AKRAB

bincang punya bincang, ok hasilnya tak dapat sebab sorang mengamuk, sorang tak berhenti mengerut dahi dan sorang lagi tak habis tunjuk gigi. macam biasalah kalau aku jumpa member ni, mesti ada slot makan dan makan. thats why mak asek bebel kenapa duit cepat abes. 

"beli makan jek mak" sambil aku terus menaip papan kunci di komputer milik awe ni. dah masa makan tu banyak lah gosipnya. ada bukak cerita tu, bukak cerita ni. sampai cerita dalam kelambu pun terbukak. ha, itu sudah kemestian. mana ada rahsia lagi. terbongkang, terbalik dan ternaik semula masuk lah part aku bercerita (walaupun sebenarnya memang dari awal hingga akhir aku jek yang bercerita). cerita aku telah mengakibatkan semua budak bandar marah kat aku. sebab ala-ala aku kutuk diorang sebab selalu dok rumah. selalu kena hidup dalam pagar. wah! ada lah minah bandar ni pertahankan yang dia tak pernah dengar cakap mak dia even mak dia suruh duduk rumah. then, aku betah lah balik. kalau korang keluar pon p mana jek, BB, pavelion, shoping mall n else. tapi bukan aku. kalau aku, mak aku tak kasi keluar aku pergi mandi paya, pi berkubang. beza kan kita??


aku tak nak sambung lagi peristiwa selanjutnya sebab aku tahu kalau aku sambung cerita ni, mesti ada orang yang akan ubah cerita lain. "thax awak sebab keluar dari topil" kawan hodoh berbicara. sakit!

p/s : sila klik AKRAB untuk lihat produk antara aku dan kawan-kawan. kalau korang nak beli, just inform aku k. just rm5 saje.pembelian pos rm6 (Semena\anjung) n rm7 untuk sabah sarawak melalui wang pos.alamat, boleh mintak aku.. kami budak penulisan. macam ni lah kawan-kawan.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

sudah berakhir episod si betong.

Hierarki Mentaliti Kelas Bawahan

Quizizz dalam PdPc