senyum 3

set up mike...
test mike...
voice check...
ok ASSALAMUALAIKUM, selamat sejahtera, salam satu malaysia!
ader la yang menjawab MALAYSIA SATU...
begitulah kegiatan aku selama seminggu lepas. pengalaman yang sungguh sukar aku lupakan kerana aku tahu aku gembira melayan program yang cuba mengajak aku membunuh diri sendiri...tai serius memang best! kalau aku boleh senyum, aku dah senyum kat sini. (^_^) kombinasi bersama kawan2 induk lagi. memang best. walaupun kami hanya berkenalan kurang dari 2 minggu tapi dah macam close abes wo. memang best. dalam manisnya mesti ader terpalit kepahitan tu kan? so, paling tak best adalah bila postmoterm! huhu...aku tidur 2x time meeting.he.. nasib baik pengarah baik and sangat memahami. yang lain totally best k! part 2 jek. walaupun menjadi biro program ni memang separuh maut aku dibuatnya.
semua PB (pelajar baru) panggil aku ABANG AG. walaupun ada diantara mereka yang sudah berumur 20++ dah amek degree la pulak.tapi tak pe, sape yang salah panggil tu, lepas ni panggil AG jek ok? yang nak teruskan tu, ape salahnye. tak mintak pon...kite semua sama ja!jujur dari hati, aku memang macam x nak lepaskan semua PB dari minggu destini siswa (MDS) . tak tahu kenapa hati aku semacam terikat dengan mereka. walaupun kerja yang sangat penat tapi aku merasakan kepuasan dengan komitmen yang mereka berikan. jika aku merasakan sayang, adakah boleh? rasa sebak sangat bila pengumuman perlucutan jawatan masa malam last tu. tapi x pe, aku anggap tugas aku hanya setakat sampai di situ sahaja. tapi aku harapkan agar hubungan aku bersama PM( pemimpin mahasiswa) and PB tak ka hilang and lupus la. satu kenangan dan pengalaman yang menarik bersama kalian. semua yang terlibat dalam MDS kat puncak perdana memang terbaik wo...ada jodoh kita jumpa lagi k.jumpe di mana-mana pon, kite masih kawan (-_-)
yang paling menarik adalah bila hang out pas program. kita lepaskan tension katanya! pi tengok wayang (aku tidor jugak dalam panggung), pi shopping kat uptownce. dan akan berakhir selepas 3 hari berikutnya. (memang kopak aku begini). pengarah kolej PP memang sempoi la. membawa anak buahnye ke mana sahaja dengan alasan tanpa mereka tak berjalan MDS kali ni. (tersenyum lebar)
untuk kali ke duanya mak datang ke kolej aku. rasa nak melonjak tinggi-tinggi sahaja! gembira yang teramat sangat. tapi adik minta maaf mak sebab kita tak boleh jumpa lama sebab adik ada kerja. lain kali mak datang kite borak lama-lama k. mak jangan sedih nanti adik yang nangis pulak.terima kasih sebab sudi datang jenguk adik. sup yang mak bagi adik dah habiskan. lepas adik balik dari hang out, adik lapar and terus jek adik melantak sup and nasi tu. sedap! lain kali datang, bawak lebih k. terima kasih jugak sebab bagi ongkos lagi k. adik jimat! duit PTPTN pon dah masuk so, dun worry k. (terus call mak)
ok la aku harapkan minggu dan hari-hari yang berikutnya akan membuatkan aku semakin ceria dan gembira seperti minggu ini.thax a lot 2 all yang dah gembirakan AG..
tepuk-tepuk terima kasih....
akan merindu kalian semua...
adioz...

Comments

  1. yeahh ! UiTM di hati :)

    ReplyDelete
  2. Abg AG mmg best gelaa!
    Serious.
    *salute*

    ReplyDelete
  3. rsenye tanpe abg Ag mds tak happening kot.
    so thanx to u and to all PM.
    MDS syok!!


    from : PB

    ReplyDelete
  4. rsenye tanpe abg Ag mds tak happening kot.
    so thanx to u and to all PM.
    MDS syok!!


    from : PB

    ReplyDelete
  5. syazwani: yek2 jek...tp xpe lah masa berlalu la katekan...reda...hubungan kekal k?
    bunny: shoot...jgan kecoh nnti bnyak production cri dah susah plak..
    hehe
    anonymous: yeye..put yr hand on yr chest!?

    ReplyDelete
  6. apa uptownce uptownce ? uptown lah !

    ReplyDelete
  7. aimi: cam same jek just tmbh 'nce' jek..hehe..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

sudah berakhir episod si betong.

Hierarki Mentaliti Kelas Bawahan

Quizizz dalam PdPc